TELEFON: + 4 0742 215 943
Transport gratuit comenzi peste 250 lei
 

Intrebari frecvente

Cum comand?

  • Selecteaza produsul dorit.
  • Alege varianta/cantitatea.
  • Click pe "Adauga in Cos".
  • Completeaza detaliile personale si de livrare.
  • Alege modalitatea de plata.
  • Asigura-te ca ai completat informatiile corecte de livrare si esti de acord cu Termenii si Conditiile Contractuale.
  • Finalizeaza comanda.
  • De indata ce ai finalizat comanda, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii.

Cum beneficiez de livrare gratuita?

Bessential va suporta costul livrarii comezilor avand o valoare totala mai mare de 250 lei. Asadar, vei beneficia de livrarea gratuita a comenzii, daca aceasta este in valoare totala de peste 250 lei. Livrarea gratuita este valabila atat pentru serviciul de curierat BooKurier cat si UrgentCargus.

Mi-am uitat parola, cum ma loghez?

Daca ti-ai uitat parola, te rugam sa faci click pe "Am uitat parola". Ti se va cere adresa de e-mail pentru logare si in baza instructiunilor se va reseta parola, sistemul urmand a genera o noua parola, care va fi formata din caractere alese aleatoriu de catre un program informatic.

Cum returnez un produs?

Pentru a efectua un retur trebuie sa urmezi cativa pasi simpli. Verifica daca produsul pe care doresti sa-l returnezi este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

Click aici pentru a vizualiza conditiile complete de retur.

Cum pot gasi statusul comenzii mele?

Poti gasi statusul unei comenzi anume la pagina de urmarire a statusului pentru comenzi, urmand a fi directionat catre site-ul curierului pe care l-ai ales (BooKurier sau UrgentCargus), unde vei putea urmari statusul livrarii in timp real. Totodata, vei avea posibilitatea sa vizualizezi istoricul comenzilor tale.

Cum stiu cand un articol va reveni in stoc?

Daca produsul spune "momentan nu se afla in stoc", viziteaza-ne din nou.